تبیین


آخرین نظرات


دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ملت ایران شامگاه سه‌شنبه به مناسبت ارتحال روحانی برجسته و وارسته دوران معاصر حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام تسلیت دکتر محمود احمدی نژاد به شرح ذیل می‌باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
خبرارتحال ملکوتی روحانی برجسته و وارسته دوران معاصر، حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی که سندی گویا و شاهدی پرجاذبه برای مبارزات ملت ایران در یک قرن اخیر محسوب می‌شد، غم و اندوه فراوانی را بردل و جان عموم مردم و بویژه شیفتگان و علاقمندان خود ریخت و با فراقش، ندای وااسفا را بر زبانها جاری کرد . بدون تردید، این مجاهد خستگی ناپذیر و پرتلاش از نوادر روزگار ما محسوب می‌شود زیرا زهد و وارستگی بی‌نظیری داشت، با وجود ضعف جسمانی و کهولت سن ،حتی لحظه‌ای را برای تنویر و هدایت اذهان عمومی از دست نمی‌داد، کوخ نشینی و زندگی در محرومیت، منش و ممشای پایدار او بود، صداقت و صمیمیت در کلام ومرامش موج می‌زد و بیان صریح حقایق و واقعیت‌ها موید شجاعت و شهامتش بود. بهلول گنابادی را از جهات دیگری نیز باید یک انسان استثنایی و کم‌نظیر دانست. او یادگار حماسه خونین مسجد گوهرشاد در مبارزه با ظلم و فساد رژیم سرکوبگر پهلوی بود، با صبر و بردباری فراوان رنج و مرارتهای طاقت فرسا را در طول دهها سال اسارت مظلومانه تحمل کرد و پس از انقلاب نیز همواره با بیان رسا و صادقانه‌اش از حق و حقیقت دفاع کرد و به هدایت دینی مردم اهتمام ورزید. فراق این مرد بزرگ واسوه مقاومت و مجاهدت در راه خدا را به همه ملت ایران، بازماندگان و شیفتگان این روحانی جلیل القدر تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم روح بلند او که اینک در جوار رحمت و مغفرت حضرت حق ماوی گرفته است. همواره برای نسلهای این کشور، پیام‌آوردینداری، جهاد،استقامت، ظلم‌ستیزی، ساده زیستی، عدالت طلبی و مردم دوستی باشد. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد. 








محمود احمدی نژاد 

رئیس جمهوری اسلامى ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۰۵/۱۱
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی