تبیین


آخرین نظرات

عیادت سرزده رئیس جمهور از حسین محب اهری

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ


دکتر محمود احمدی نژاد با حضور سرزده در منزل حسین محب اهری بازیگر برجسته و نام آشنای سینما و تلویزیون کشور که مدتی است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده، از او عیادت کرد و در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت


رئیس جمهور به صورت سرزده از حسین محب اهری بازیگر برجسته سینما و تلویزیون کشور عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی نژاد شامگاه شنبه با حضور سرزده در منزل حسین محب اهری بازیگر برجسته و نام آشنای سینما و تلویزیون کشور که مدتی است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده، از او عیادت کرد و در جریان وضعیت سلامتی و روند درمان وی قرار گرفت.

رئیس جمهور در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، ضمن شنیدن درد دل ها و آرزوی سلامتی و توفیق برای محب اهری، نسبت به پیگیری های لازم جهت تسریع در روند درمان و بهبود وی تاکید کرد.

همچنین علاوه بر رئیس جمهور، مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد نیز در این دیدار سرزده حضور داشت.

در این دیدار حسین محب اهری با اشاره به نوع بیماری و روند درمانی خود و بیان خاطراتی از دوران فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون وسفر به کشورهای مختلف، حضور رئیس جمهور در منزل خود را موجب دلگرمی و تقویت روحیه خود دانست.

حسین محب اهری، بازیگر دوست داشتنی و توانمند سینما و تلویزیون کشور، از سال 53 وارد حرفه بازیگری شده و در بیش از 130 تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.

dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۳
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی