تبیین


آخرین نظرات

رئیس جمهور: نبض هستی در نجف اشرف می زند

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

احمدی نژاد: امام علی (ع) و فرزندان ایشان پرچمداران حریت و عدالت در جهان بوده اند و پرچم عدالت به زودی به دست امام زمان (عج) برافراشته خواهد شد


رئیس جمهور با بیان اینکه نبض هستی در نجف اشرف می زند، تصریح کرد: امام علی (ع) و فرزندان ایشان پرچمداران حریت و عدالت در جهان بوده اند و پرچم عدالت به زودی به دست امام زمان (عج) برافراشته خواهد شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود احمدی نژاد هنگام ورود به نجف اشرف و در جمع خبرنگاران بیش از 20 رسانه خارجی در سالن تشریفات فرودگاه نجف اشرف با بیان اینکه خداوند را سپاس گزارم و با همه وجود خوشحال هستم که توفیق حضور در این شهر را عنایت فرموده است، گفت: نبض هستی در نجف اشرف می زند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمام عالم برای انسان خلق شده است و انسان نیز برای حریت و عدالت خلق شده است، افزود: حضرت علی (ع) فریاد بلند حریت و عدالت در همه عالم هستی است و بدون تردید فرزندان این حضرت نیز یکی پس از دیگری پرچمدار حریت و عدالت در جهان بودند.

 احمدی نژاد اظهار داشت: همه انسانیت، کمال، ارزش های الهی و صفات خداوند متعال در وجود حضرت امیرالمومنین علی (ع) متجلی است و فرزندان ایشان یکی پس از دیگری میراث دار حقیقت در جهان هستند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه حضرت امام حسین (ع) در نقطه اوج تجلی انسانیت و حریت قرار دارد، خاطرنشان کرد: در نهایت عدالت و آزادگی به دستان حضرت مهدی (عج) بر همه جهان حاکم خواهد شد و بشریت را برای همیشه نجات خواهد داد.

احمدی نژاد به خاطر توفیق حضور مجدد در سرزمین مقدسی که امیرالمومنین (ع) بر آن پاگذاشته است، خداوند متعال را سپاس گفت و افزود : از خداوند متعال برای مردم نجف اشرف، عراق و همه ملت ها عزت و سرافرازی و سلامتی را مسئلت دارم.

dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی