تبیین


آخرین نظرات
دفتر معاون اول رییس جمهور اعلام کرد؛
هزینه های مراسم تجلیل از دکتر احمدی نژاد صرف امور خیریه خواهد شد
این اقدام رئیس جمهور محبوب، در راستای روحیه ساده زیستی ایشان، دوری از تجملات، صرفه جویی و توجه به قشر کمتربرخوردار جامعه بوده و در روزهای پایانی دولت دهم به عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ایشان به ثبت خواهد رسید.

هزینه های مراسم تجلیل از هشت سال خدمات ارزنده و به یادماندنی جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد که قرار بود عصر روز جمعه در سالن اجلاس سران برگزار شود، با پیشنهاد ایشان صرف امور خیریه و رسیدگی به نیازمندان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،دفتر معاون اول رئیس جمهور که مسئولیت پییگری و برگزاری این مراسم را به عهده داشت، بدینوسیله به اطلاع می رساند این مراسم که قرار بود با حضور اعضای هیات دولت، استانداران، معاونین وزارتخانه ها و روسای سازمان ها برگزار شود، به خواست جناب آقای رییس جمهور لغو گردید.

گفتنی است این اقدام رئیس جمهور محبوب، در راستای روحیه ساده زیستی ایشان، دوری از تجملات، صرفه جویی و توجه به قشر کمتربرخوردار جامعه بوده و در روزهای پایانی دولت دهم به عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ایشان به ثبت خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۲
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی