تبیین


آخرین نظرات

حاشیه های دیدار دکتر احمدی نژاد با اصحاب رسانه

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

حاشیه های دیدار دکتر احمدی نژاد با اصحاب رسانه

دکتر احمدی ن‍ژاد رئیس جمهور روز چهارشنبه میزبان جمعی از اصحاب رسانه در نهاد ریاست جمهوری بود.

این مراسم در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری با حضور حدود 350 خبرنگار، عکاس و تصویربردار برگزار شد.

حاضرین در سالن با فرستادن صلوات به دکتر احمدی‌نژاد خوش‌آمد، گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور در این مراسم از تلاش های 13 نفر ازخبرنگاران ، عکاسان و تصویربرداران برتر در حوزه اطلاع رسانی دولت قدردانی کرد. بر این اساس از محمدرضا خالق‌وردی خبرنگار شبکه خبر، زهرا امیری خبرنگار ایرنا، حسن چپی عکاس ایرنا، اکرم احقاقی خبرنگار ایسنا، حمید فروتن عکاس ایسنا، آمنه ذبیح‌پور خبرنگار باشگاه خبرنگاران، والی‌زاده مدیرعامل سابق ایسنا، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه خبر، حسن امامی، کاوه اشتهاردی، عادل زلفی، صمدی خبرنگار واحد مرکزی خبر در این مراسم تقدیر شد.

در این دیدار تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها از جمله ناصر مردوخی، جمال صالحی عکاس ایرنا، محمدرضا خالق‌وردی خبرنگار شبکه خبر، سیدمصطفی حسینی، پورصفا خبرنگار فارس، فضه پناهلو از ایسنا سخنرانی کردند.

دکتر احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود در این مراسم با تقدیر و تشکر از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها به خاطر فعالیت‌های انجام شده در سالهای اخیر،‌ خطاب به آنها گفت: ما برای شما زحمات زیادی ایجاد کردیم؛ البته شاید نتوانیم سختی کار شما را درک کنیم اما می‌توانیم تا حدودی این سختی را دریافت کنیم.

در مراسم دیدار اصحاب رسانه با رئیس جمهوری علاوه بر پیشکسوتان حوزه رسانه، «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مجید امیدی شهرکی» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، سید محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات و محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری نیز حضور داشتند.

در این مراسم همچنین محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت خود پرداخت.

اصحاب رسانه در این مراسم لوحی را به رسم یادبود و قدردانی از خدمات هشت ساله دولت های نهم و دهم، تقدیم رئیس جمهوری کردند.

این مراسم، آخرین دیدار اصحاب رسانه با دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهوری و رئیس دولت دهم بود.

در پایان این مراسم خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، دبیران و سردبیران و نمایندگان رسانه‌های حاضر در مراسم با رئیس‌جمهور عکس یادگاری گرفتند.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکسی از حضور خبرنگاران در برنامه های دولت نیز برگزار شده بود.
 dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی