تبیین


آخرین نظرات
رئیس جمهور در جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور:
باید همراهی و همدلی بوجود آمده در کنترل ترافیک و سوانح جاده ای حفظ شود
به فضل الهی طی سالهای اخیر از لحاظ سرعت کاهش نرخ کشته ها و شدت تصادفات جاده ای در دنیا رتبه اول را داشته ایم.

جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور به ریاست رییس جمهور تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور که شامگاه چهارشنبه به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد برگزار شد، اعضای جلسه پیرامون موضوع ساماندهی حمل و نقل بار در کشور اعم از درون شهری ، برون شهری توسط وسایط نقلیه سبک و سنگین بحث و تبادل نظر کردند.

رییس جمهور در این جلسه با تقدیر از تلاشهای تمامی دست اندرکاران و تلاشگران در حوزه حمل و نقل و ایمنی جاده ها در کشور از جمله پلیس راهور، راهداری، اورژانس، هلال احمر ، گروههای امدادی، آتش نشانی، ستاد سوخت و مدیریت حمل و نقل و مسوولان ذیربط در وزارت کشور، گفت: به فضل الهی طی سالهای اخیر از لحاظ سرعت کاهش نرخ کشته ها و شدت تصادفات جاده ای در دنیا رتبه اول را داشته ایم.

وی دستیابی به این تجربیات را بسیار ارزشمند و گرانبها دانست و با تاکید بر ضرورت مدون کردن این اقدامات برای در اختیار قراردادن آنها به سایر کشورها، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا همراهی و همدلی بوجود آمده میان دستگاهها در مقوله کنترل ترافیک و سوانح جاده ای را حفظ کرده و نگذاریم در این راه سستی ایجاد شود.

تهیه طرحی جامع برای حمل و نقل های درون شهری، ایجاد پایگاه و درگاه ملی و جامعی برای حمل ونقل بار در کشور ، استفاده گسترده تر از ظرفیت های مو جود در بخش حمل و نقل ریلی، ایجاد مدیریت جامع، کامل و هماهنگ سوانح و ضرورت وجود مصوبه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور برای ایجاد هرنوع محدودیت یا کاهش محدودیت برای خودروسازان از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی اعضای شورای عالی حمل و نقل و ترافیک در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی