تبیین


آخرین نظرات
نیکزاد: تلاش های انجام گرفته در حوزه توسعه راه های ارتباطی موجب ارتقا شاخص های ارتباط جاده ای و ریلی کشور شده است

 وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت های نهم و دهم، 65 هزار و 251 کیلومتر راه روستایی، شهری و فرعی، بزرگراه، آزاد راه و راه آهن در مناطق مختلف کشور احداث شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، علی نیکزاد در مراسم افتتاح بزرگراه قروه – همدان افزود: همچنین 48 هزار و 150 کیلومتر پروژه راهسازی هم اکنون درمناطق مختلف کشور در حال اجرا است.


وی اظهار داشت: تلاش های انجام گرفته در حوزه توسعه راه های ارتباطی موجب ارتقا شاخص های ارتباط جاده ای و ریلی کشور شده است .


وزیر راه و شهرسازی همچنین اجرای طرح برجسته مسکن مهر را از مهمترین دستاوردهای مناطق مختلف کشور در هشت سال گذشته توصیف کرد.


وی در خصوص سهم استان کردستان از این طرح رفاهی گفت: در دولت های نهم و دهم کار احداث 90 هزار واحد مسکونی در استان کردستان شروع شد که از این شمار تاکنون اجرای 64 هزار واحد پایان یافته است.


وی گفت: 26 هزار واحد دیگر باقی مانده از مجتمع های مسکن مهر استان کردستان تا پایان سال افتتاح می شود.


وزیر راه و شهرسازی به اعتبارات دولت برای مسکن مهر اشاره کرد و افزود: علاوه بر زمین های رایگان دولتی، 19هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار گرفت.


وی یاداوری کرد: از آغاز بکار دولت نهم و ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد تا کنون ساخت چهار میلیون و 400 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف کشور مصوب و وارد مرحله اجرا شده است.


نیکزاد افزود: از این تعداد حدود سه میلیون واحد مسکونی تکمیل و آماده واگذاری شده است.


وی با بیان اینکه 1.5 میلیون واحد مسکن نیز هم اکنون در حال اجرا و ساخت است، متوسط پیشرفت فیزیکی انها را 70 درصد عنوان کرد و گفت: تکمیل این واحدها به دولت بعدی موکول می شود.


وی ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر شاهد به بهره برداری رسیدن کلیه واحدهای مسکن مهر در سطح کشور باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی