تبیین


آخرین نظرات
دکتر محمود احمدی‌نژاد با اشاره به شعارهای دولت نهم و دهم بیان کرد: شعارهای دولت نهم و دهم مبنی بر عدالت، مهرورزی، خدمت، زنده کردن شعارهای انقلاب و راه امام و ولایت از اعتقاد به امام عصر(عج) سرچشمه گرفته است

رئیس‌جمهور گفت: دولت از روز اول هیچ مأموریتی جز زمینه‌سازی برای حاکمیت امام عصر(عج) نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در آخرین جلسه هیئت دولت دهم که در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین(ع) و با اشاره به همزمانی جلسه پایانی هیأت دولت با ایام شب قدر، اظهار داشت: شروع کار دولت از مشهد مقدس بود و اکنون نیز آخرین جلسه آن در این شهر مقدس برگزار می‌شود.

رئیس‌جمهور افزود: سعادت انسان‌ها تنها در سایه حاکمیت انسان کامل و امام معصوم محقق می‌شود و زندگی سعادتمند در گرو حرکت در این راه است. هرکس عدالت‌خواه و کمال‌جو است راهی جز تلاش برای برپایی حکومت جهانی و زمینه‌سازی برای حاکمیت امام معصوم ندارد؛ بالاترین انحراف هم معطوف کردن ذهن، قلب و اندیشه انسان‌ها به غیر از این راه است.

احمدی‌نژاد با اشاره به شعارهای دولت نهم و دهم بیان کرد: شعارهای دولت نهم و دهم مبنی بر عدالت، مهرورزی، خدمت، زنده کردن شعارهای انقلاب و راه امام و ولایت از اعتقاد به امام عصر(عج) سرچشمه گرفته است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم راه جدیدی را مبنی بر اندیشه انتظار، عشق به امام عصر(عج)، باز کردند که در این مضامین در سطح جهان برای نخستین بار مطرح شد.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به سخنان برخی افراد مبنی بر پایان یافتن فعالیت دولت دهم اظهار داشت: کار تمام نشده است، زیرا مأموریت انسان ازلی و ابدی است؛ تا زنده هستیم در اصول خود پایبندیم.

رئیس‌جمهور با تشکر از اعضای هیأت دولت برای فعالیت و خدمت در دوران هشت سال گذشته گفت: پاکی، کار برای خدا، صداقت، کار برای حکومت جهانی، پافشاری بر ارزش‌ها، خدمتگزاری به مردم، ساده‌زیستی و عدم ورود فعالیت‌های اقتصادی به نفع خود، عهد میان اعضای دولت بود که قریب به اتفاق آنها به عهد خود وفادار بودند.

احمدی‌نژاد سخن خود را با دو بیتی با مضمون ذیل به پایان رساند.

عمری ز غم تو مردم و زنده شدم / بر هر چه که بی تو بود بازنده شدم

زان روز که مهر تو به جانم زده شد / با عشق تو من دولت پاینده شدم

یادآور می شود، در پایان جلسه هیئت دولت نماآهنگی از خدمات هشت ساله دکتر احمدی‌نژاد و ارتباط صمیمی رئیس‌جمهور با مردم پخش شد.

"تقدیر هیئت دولت دهم از رئیس جمهور"

هیئت دولت دهم در آخرین جلسه خود از رئیس‌جمهور تقدیر کرد.


محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور یک لوح تقدیر و یک جلد کلام‌الله مجید را به نمایندگی از اعضای هیئت دولت، برای قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزشمند رئیس‌جمهور در هشت سال به دکتر احمدی‌نژاد اهداء کرد.

در این جلسه برخی از اعضاء هیئت دولت متن‌هایی را برای تقدیر از خدمات جهادگونه دکتر احمدی‌نژاد قرائت کردند.

dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی