تبیین


آخرین نظرات


از سوی مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری؛

این کتاب حاوی گزیده آرا و اندیشه‌های رئیس‌جمهور در حوزه‌های فرهنگ و هنر که در همایش‌ها و محافل گوناگون بیان شده است
مجموعه دیدگاه‌های «محمود احمدی‌نژاد» در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منتشر شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این کتاب حاوی گزیده آرا و اندیشه‌های رئیس‌جمهور در حوزه‌های فرهنگ و هنر که در همایش‌ها و محافل گوناگون بیان شده، منتشر شده و می‌توان گفت رویکرد و اهتمام دولت خدمتگزار را به این مقولات به خوبی تبیین و تشریح می‌سازد.


در مقدمه این کتاب آمده است: دکتر محمود احمدی‌نژاد بر این باور است که امروز نبرد ما با فاسدان عالم نه در عرصه‌های نظامی، که در میدان فرهنگ و هنر است، در این جبهه از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیری برخوداریم و باید آنها را فعال کنیم.


همچنین رئیس‌جمهورز معتقد است پایه هنر عشق و نتیجه آن آزادی است. هنری ماندگار است که از عشق به ارزش‌های متعالی، حقیقت انسان، عدالت، آزادی و کرامت برخیزد و نتیجه‌اش آزادی انسان باشد.

dolat.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی