تبیین


آخرین نظرات

به گزارش نکات پرس، رهبر معظم انقلاب به تازگی در پاسخ به نامه حسن روحانی درباره آنچه وی موفقیت هسته ای ژنو خوانده بود بر ایستادگی در برابر زورگویان تاکید کردند. 
مقاومت 8 ساله دولت احمدی نژاد که با شعار ما می توانیم در تاسیسات پلمب شده هسته ای را یکی پس از دیگری گشود و با تکیه و اعتماد بر توانایی های جوانان مملکت راهی نو پیش پای ایران باز کرد سبب شد تا مستکبرین عالم یکصدا به جایی برسند که راهی جز تمکین به حق مسلم ملت ایران نشناسند. جنجال و ژست پیروزی این روزهای دولت یازدهم با ادعای اینکه در قالب مذاکره توانسته اند حق هسته ای ملت را استیفا کنند بر فرض حقیقت مرهون ایستادگی مردانی است که با پشتیبانی ملت بزرگ ایران از چنگ و دندان نشان دادن دشمن نهراسیدند و در راه خود با تکیه بر خدا ثابت قدم ماندند. در ادامه بخشی از مواضع مردی که هسته ای شدنمان را مرهون مجاهدات 8 ساله او هستیم از نظرتان می گذرد.  

 اگر در برابر آنها عقب نشینی بکنید آنها تا انتها می یان ...

در ماجرای هسته ای همه تاسیسات را قفل کردند . آزمایشگاههای دانشگاهها را هم درخواست تعطیلی دادند و گفتند رشته های منتهی به هسته ای هم باید تعطیل بشود . در شرایطی که دولت وقت در افغانستان و در عراق و در موضوع هسته ای کمال همکاری را کرد ، کمال عقب نشینی را کرد و تقریباً کلید هسته ای را برای همیشه تحویل آنها داد ، بعد از این همه همکاری تحت شعار تنش زدایی ، تازه آقای بوش آمد پشت تریبون ، اعلام کرد که ایران محور شرارت است و باید به ایران حمله کنیم . این اخلاق مستکبران است . اگر در برابر آنها عقب نشینی بکنید آنها تا انتها می یان ...

یک بار برای همیشه باید این تهدید کنار برود

وقتی یک چماقی بالای سر یک ملت است امکان عزت ، امکان پیشرفت وجود ندارد . اولین وظیفه دولت این است که آن چماق را از دست دشمن بگیرد و تو سر خود دشمن بکوبد و خرد بکند والّا تا زمانی که آنها خودشان را مالک می دانند ، محق می دانند ، ایستاده اند ، هر روز دارند تهدید می کنند ، کاری نمی شود کرد . یک بار برای همیشه باید این تهدید کنار برود .

بعضی ها می گن آقا ! برای رفع تهدید شما بیاد لبخند بزنید

بعضی ها می گن آقا ! برای رفع تهدید شما بیاد کوتاه بیاد ، شما بیاد لبخند بزنید ، شما بیاد همکاری بکنید با تهدید کنندگان . چرا می رید تو شکمشان ؟ چرا از موضع قدرت برخورد می کنید ؟ منطق ما روشن است . میگوییم ذات استکبار پررویی و تجاوز طلبی است . اگر در برابر متکبر تواضع کنید ، پررو تر می شود ، زیاده خواه تر می شود و فهرست طلبهای خودش را طولانی خواهد کرد . اگر بخواهیم جنگ را و تهدید را از سرزمینمان دور کنیم باید از موضع قدرت و شجاعت و البته تدبیر این کار را بکنیم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی