تبیین


آخرین نظرات

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است



رئیس‌جمهور:علی‌رغم همه مجاهدت‌ها و فداکاری‌های پیامبر و آل او و یارانش و همه مجاهدت‌های موحدان و عدالت‌طلبان، اهداف رسالت او به دلیل تعصبات جاهلی، خودخواهی‌ها، قدرت‌طلبی‌ها، کوته‌بینی‌ها و رشدنایافتگی‌ها ناتمام مانده است

رییس‌جمهور گفت: مردی از جنس و نسل پیامبر اعظم(ص) و متصل به آسمان در پس یک زمستان طولانی می‌آید و حقیقت بهار انسان، حقیقت زندگی انسانی، صلح، امنیت و کرامت را با سبدهایی از گل، زیبایی، عشق و معرفت ناب، به همگان هدیه خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۵
.◉ . ◉.

دو هفته اخیر کاندیداهای ریاست جمهوری هرچه دلشان خواست به دولت تاختند و صداقت را فدای همه چیز کردند.
بحث دانشجویان ستاره‌دار که مربوط به دولت اصلاحات است، چرا آن را به ما نسبت می‌دهند. آنها در شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را تصویب کردند و ما آن را برداشتیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به نقدهای کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد آموزش عالی، گفت: دو هفته اخیر کاندیداهای ریاست جمهوری هرچه دلشان خواست به دولت تاختند و صداقت را فدای همه چیز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایسنا،دکتر کامران دانشجو در مراسم رونمایی از سه داروی تولید محققان دانشگاه رازی و در جمع اساتید و مسئولین این دانشگاه در سالن شهید شهریاری دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه، اظهارکرد: برخی از این کاندیداها در مناظره‌ها، گفت‌وگوها و برنامه‌های تلویزیونی خود گذشته این انقلاب در تمامی زمینه‌ها از سیاست خارجی گرفته تا سیاست داخلی، اقتصادی، اجتماعی، خدماتی، بازرگانی، فرهنگی و ... را صفر کردند و این بی‌انصافی نسبت به کل نظام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۴
.◉ . ◉.

تبیین/دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه در مباحث اخیر در کشور مشاهده شد که کسی ساده زیستی دولت را به تمسخر گرفته است، گفت: ساده زیستی دولت چندین معنی دارد؛ اول اینکه مسئولین نباید از امکانات بیت المال برای خود اشرافیت ایجاد کنند و بواسطه قدرت خود دفاتر و دکورهای مجلل برای خود ایجاد کنند

رییس جمهور با اشاره به اینکه در مباحث اخیر فردی ساده زیستی دولت را به تمسخر گرفته است، گفت: کسی که ساده زیستی دولت را مسخره می کند برای این است که می‌داند خودشان نمی‌توانند اینگونه باشند به همین دلیل از قبل اشرافیت خود و اطرافیانش را توجیه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۰
.◉ . ◉.

تبیین/در مناظره اخیر همچنین به تعداد بازنشسته شدن اساتید طی سالهای گذشته انتقاد شد که در پاسخ کافی است مقایسه ای ساده صورت گیرد مثلا تعداد اساتید بازنشسته شده در دو سال آخر دولت اصلاحات(82 و 83) 169 نفر و در دو سال پایانی دولت دهم(90 و 91) 96 نفر بوده است



با توجه به نزدیکی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لازم است کاندیداهای محترم برنامه های عملیاتی خود را در حوزه های مختلف به سمع و نظر ملت ایران برسانند اما موضوعی که بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب هم بارها بر آن تاکید کرده اند این است که کاندیداها در زمان تبلیغات به منظور جلب آرای ملت، در نقد، سیاه نمایی و بی انصافی نکنند. ایشان در سخنرانی 14خرداد1392در مرقد مطهر حضرت امام راحل فرمودند: "نامزدهای محترم از هر چیزی که می خواهند انتقاد کنند، اما متوجه باشند که معنای انتقاد، بی انصافی، منفی بافی و سیاه نمایی نیست بلکه جوهره انتقاد به معنای عزم و نیت و تلاش برای حل مشکلات و پیمودن راهی پر افتخار است."
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۵
.◉ . ◉.

زندگینامه دکتر محمود احمدی نژاد

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دکتر محمود احمدی نژاد در سال 1335 هجری شمسی در روستای ارادان از شهرستان گرمسار، چشم به جهان گشود و از یک سالگی به همراه خانواده در تهران اقامت گزید. دکتر احمدی نژاد متاهل و دارای سه فرزند- دو پسر و یک دختر – می‌باشد.

سوابق علمی:

وی دوران تحصیلات ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه خود را در تهران گذراند و در سال 1354 با کسب رتبه 132 کنکور سراسری گزینش دانشجو، تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت آغاز کرد و در سال 1365 در مقطع کارشناسی ارشد همان دانشگاه پذیرفته شد و در سال 1368 به عضویت هیات علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در آمد و در سال 1376موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت گردید .

ایشان به زبان انگلیسی آشنایی دارند و طی سال های تدریس در این دانشگاه و تدوین مقالات و پژوهش های متعدد علمی ، راهنمایی ده ها پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در زمینه های مختلف مهندسی عمران ، راه و حمل و نقل و مدیریت ساخت را بر عهده داشته است.

فعالیتهای سیاسی و اجتماعی :

دکتر احمدی نژاد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت دانشجو و با شرکت در مجالس مذهبی و سیاسی وارد فضای سیاسی جامعه شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به حضور در دانشگاه از پایه گذاران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران بود و در دوران جنگ تحمیلی به عنوان داوطلب بسیجی در قسمت های متعدد جبهه به ویژه مهندسی رزمی به خدمت پرداخت و این مهم را تا پایان دوران دفاع مقدس ادامه داد.


مهمترین مشاغل دکتر احمدی نژاد:

  • فرماندار ماکو
  • فرماندار خوی
  • مشاور استاندار کردستان
  • مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی در سال 1372
  • استاندار استان اردبیل در سال های 1372 تا 1376
  • عضو هیات علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت از سال 1368 تا کنون
  • شهردار تهران از سال 1382 تا 1384
  • ایشان در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در سوم تیرماه 1384، از سوی ملت ایران به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

فعالیت علمی و فرهنگی :


دکتر احمدی نژاد علاوه بر تدریس ، راهنمایی دانشجویان و پرداختن به امور اجرایی، در زمینه‌های ذیل نیز فعالیت داشته است:

  • روزنامه نگاری و نگارش مقالات متعدد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی
  • مدیر مسوول روزنامه همشهری و راه اندازی همشهری محله در 22 منطقه تهران، همشهری مسافر، همشهری دیپلماتیک، همشهری جوان، همشهری ماه و ضمیمه اندیشه، ضمیمه دانشجو و ...
  • موسس و عضو انجمن تونل ایران
  • عضو انجمن مهندسین عمران ایران
  • عضو اولین شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران
  • عضو اولین شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش و عالی کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۱
تبیین