تبیین


آخرین نظرات

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

از زبان احمدی نژاد می‌خوانید: ٭ به مردم قول دادم وزارت نفت را اصلاح کنم اما... ٭به رئیس مجلس گفتم همان که دوستانتان اصرار داشتند را پذیرفتم ٭آقا به من پیغام داد پس بگیر/ گفتم این‌ها زمان مظلومیت شما یاران شما بودند ٭جرمش این بود که با من هماهنگ بود
نکات پرس/  متن و فایل صوتی زیر بخشی از سخنان دکتر محمود احمدی‌نژاد در خرداد سال ۸۶ یعنی قبل از مطرح شدن جریان موسوم به انحرافی است که در آن توضیحاتی در خصوص معرفی وزیر نفت به مجلس شورای اسلامی بیان می‌شود. بازخوانی این سخنان در شرایط فعلی و نحو رای اعتماد نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی به وزرای معرفی شده توسط حجت‌الاسلام روحانی می‌تواند قابل توجه باشد.

 به مردم قول دادم وزارت نفت را اصلاح کنم اما...
… باز برای این‌که ببینید چه اتفاق‌هایی می‌افتد من یک مورد به شما بگویم. من چهار تا اسم داشتم بعد از این‌که سه چهار تا آدم برای وزارت نفت معرفی کردیم و رد کردند، آن‌جا جایی بود که من به مردم قول داده بودم که می‌خواهم آنجا را مبنایی اصلاح کنم و هنوز هم(سال 86)  دنبالش هستم و این را رها نکرده‌ام. ولی نمی‌توانم هفته‌ای ۲۰ ساعت برای آنجا وقت بگذارم. اگر می‌توانستم حتماً این کار را می‌کردم و حالا هم ترتیباتی دادیم که ان شاء الله بشود آن اصلاحات سرعت پیدا بکند. خب معرفی کردیم.


حجم: 3.25 مگابایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۵
.◉ . ◉.
بدیهی است که در این رویکرد شخص احمدی نژاد موضوعیت ندارد بلکه گفتمانی که او به عنوان نماد آن شناخته می شود باید برای همیشه به محاق برود.
به گزارش نکات پرس، برداشت 160 میلیارد ریال از حساب نهاد ریاست جمهوری در آخرین روز کاری دولت دهم تنها بخشی از اتهام پراکنیهای رسانه هایی است که تخریب رئیس جمهور گفتمان عدالت را به طور جدی از سال 84 در دستور کار خود قرار دادند. به نظر می رسد دستور کار این رسانه ها در دوران پسااحمدی نژاد استمرار رویکرد گذشته برای اجتناب از بازگشت مردم به گفتمان عدالت باشد و البته بدیهی است که در این رویکرد شخص احمدی نژاد موضوعیت ندارد بلکه گفتمانی که او به عنوان نماد آن شناخته می شود باید برای همیشه به محاق برود. دیروز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه در آخرین روز کاری آقای احمدی نژاد مبلغ یکصد و شصت میلیارد ریال از حساب نهاد ریاست جمهوری برداشت شده و مشخص نیست این مبلغ به چه حسابی و برای چه کاری واریز شده است. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۷
.◉ . ◉.
پاسخ احمدی نژاد به شبهات/ بخش نخست
از زیان احمدی نژاد می‌خوانید: *برای حفظ انقلاب ۶۰ درصد از حرف‌هایم را اصلا نمی‌توانم بگویم *دسترسی به انـرژی اتـمی یعنی شکسـت۲۰۰ سـال شـعار استـعمـار علیـه دیـن *۶ ماه قبل از انتخابات به وزیر اطلاعات هشدار دادم که اینها قصد براندازی دارند؛ گفتند خبری نیست/ گفتم دو نفر از معاونین وزارت اطلاعات با جریان فتنه همراهی می‌کنند، گفت من تکلیف خودم را از جای دیگری می‌گیـرم! *به رهبری گفتم در مناظره‌ها انتحاری می‌زنم *84 به من گفتند برو کنار 1درصد بیشتر رای نداری/ در کابینه اول اگر بعضی ها را نمی‌آوردم دولت را از همان اول ریشه کن می‌کردند

 نکات پرس/ نیمه دوم سال۱۳۹۰ بود که دکتر محمود احمـدی نژاد در جمـع حامیــان دولـت اسـلامی به سخنرانی پرداخت. قسمت عمده‌ای از این سخنان هیچگاه رسانه ای نشد؛ نکات پرس بدون هیچ تغییری سخنان آقای احمدی نژاد را منتشر می‌کند:

بسم الله الرحمن الرحیم، اللهم عجل لولیـک الفرج، و العافیة و النصر وجعلنا من خیر اعوانه و انصـاره و المستشهدین بین یدیه


قبل از اینکه گزارشاتی را خدمت دوستان داشتـه باشـم چند نکتـه را بایــد توجـه نمود :

*
ایستادن بر مسیر اسلام ناب و بر ولایت به این سادگی ها نیست

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۶
.◉ . ◉.