تبیین


آخرین نظرات

تهران. خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/84

نشست شورای انقلاب فرهنگی به‌ ریاست دکتر"محموداحمدی نژاد" ، آیت الله محمود هاشمی شاهرودی و غلامعلی حداد عادل سران قوه مجریه، قضاییه و مقننه و نیز دیگر اعضا برگزار شد.

 به گزارش روز چهارشنبه شورای عالی‌انقلاب فرهنگی،رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست گفت : جهت‌گیری فرهنگی وجه غالب تصمیمات و سیاست‌گذاری های دولت در عرصه‌های مختلف است. رییس جمهوری، تعالی انسان را هدف اصلی تشکیل حکومت اسلامی دانست‌و افزود: امید است که در دوره جدید به یک نقطه عطف دراجرایی کردن واثربخشی تصمیمات و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی دست یابیم.

 وی، براهمیت خدمات و فعالیت‌های فرهنگی در دولت آینده تاکید کرد و اظهار داشت: دولت آینده، آگاهانه وهوشیارانه تمامی توان خود را برای رفع دغدغه های فرهنگی ملت ایران به کار خواهد بست.

 وی تصریح کرد: برای این منظور باید از جمع با برکت فرهیختگان و نخبگان حاضر در شورای عالی انقلاب فرهنگی بیشترین استفاده به عمل آید. رییس جمهوری، از شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان میراث بی‌بدیل امام خمینی (ره) و مجمعی بی‌نظیر از حیث تجمع برجسته‌ترین شخصیت‌های فرهنگی یاد کرد و خدمات این شورا در سال‌های گذشته را بسیار ارزشمند و گران‌بها خواند. احمدی‌نژاد همچنین بر اهمیت جهت‌گیری شفاف و روشن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی تاکید کرد و گفت: این مصوبات و تصمیمات باید از استعداد لازم برای اجرایی شدن و به عمل درآمدن برخوردار باشد تا بتواند جامعه را تحت تاثیر فرهنگی خود قرار دهد.

 در این جلسه گزارش ارزیابی عملکرد سازمان صدا و سیما که‌توسط هیات نظارت و ارزیابی فرهنگی و علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده بود با حضور رییس سازمان صدا و سیما مطرح شد و مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت. 

دراین نشست همچنین مناسبت‌های پیشنهادی سال  ۱۳۸۵ که از سوی شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد شده بود، به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید. این نشست نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به ریاست "محمود احمدی‌نژاد" تشکیل شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۰۵/۱۸
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی