تبیین


آخرین نظرات

خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/05/84

عضای شورای مرکزی فراکسیون‌های اکثریت، وفاق و کارآمدی و روحانیون مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه به طور جداگانه با محمود احمدی نژاد رییس جمهوری دیدار و گفت و گو کردند. 

به گزارش روز سه‌شنبه دفتر امور رسانه‌های نهاد ریاست جمهوری رییس جمهوری در این دیدارها از تحول گرایی به عنوان یک جهت‌گیری اساسی برآمده از خواست مردم در انتخابات ریاست جمهوری یاد کرد و ظهور چهره‌های جدید، با انگیزه و با نشاط در دولت آینده را نماد تحول گرایی دانست. 

احمدی نژاد تصریح کرد: تامین منافع ملی و حرکت در مسیر تحقق خواست مردم، شاخص درست بودن یک تصمیم اجرایی است و دولت جدید در هر کجا که احساس کند مصالح مردم در معرض آسیب و خطر قرار گرفته است، حتما وارد خواهد شد و از منافع مردم صیانت خواهد کرد. 

وی همگرایی، هماهنگی و کارآمدی را لازمه تصمیم‌گیری درست در دولت آینده برشمرد و ابراز اطمینان کرد که انگیزه بالای خدمتگزاری به مردم، سبب نوآوری و حرکت موثر و سریع در جهت گشودن گره از مشکلات کشور خواهد شد. 

رییس جمهوری اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی را افرادی معتقد به آرمان‌های انقلاب و دلسوز مردم توصیف کرد و همدلی و تدبیر را لازمه پیشبرد مسایل کشور در عرصه‌های مختلف دانست. 

در این دیدار اعضای شورای مرکزی فراکسیون‌های اکثریت، وفاق و کارآمدی و روحانیون مجلس شورای اسلامی،آمادگی نمایندگان مردم درمجلس رابرای همفکری و همکاری با دولت آینده و ارایه راه کارهای مناسب در جهت حل مشکلات کشور مورد تاکید قرار دادند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۰۵/۱۸
.◉ . ◉.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی